Život sa skladá z maličkostí!

12.11.2014 17:11

 

Stop vianočnej reklame! 

Vonku dnes bolo príjemne teplo. Myslím, že zima sa zľakla a taktiež zamiešala karty ako naše vianočné reklamy v televízii. Je pravda, že VIANOCE milujem a teším sa už v septembri na tieto sviatky. Snívam s otvorenými očami, užívam si moje "červené líčka",  zbožnujem zimušné topánky a outfity, pomaly hľadám darčeky, ktoré aj tak nakupujem na poslednú chvíľu :-) 

Jediné, čo nemám rada je ten „rýchly deň“ a nútené predčasné reklamy. Zmenou času sa mi trošku pomiešal denný režim. No nevadí, nie som jediná na svete. Chcem vám pripomenúť, aby vám reklamy nezhnusili tieto krásne sviatky. My naše myslenie môžeme ovplyvniť  Celý náš malý, alebo veľký svet môžeme zmeniť.  Avšak televízor dokáže ovplyvniť naše myslenie len ak mu sami dovolíme. Preto, keď vidím v televízii reklamu a vianočné pesničky, momentálne to ignorujem. Ako sa povie aj zlá reklama je reklama. Nemôžeme jej dovoliť aby nás negatívne ovplyvnila. Svoj účel si splní len dovtedy ako sa k nej my, potencionálni zákaznici postavíme.  Nikto nám nemôže do hlavy dať, alebo vziať, čo nechceme. 

Včera som išla z obchodu. Do obchodu vchádzal starší pán tak som sa zastavila a povedala „páči sa“. Starším ľuďom stale dávam prednosť aj keby som sa ponáhľala na nákupy :)  Pozeral na mňa ako keby som mu darovala obličku. Prišlo mi to zvláštne, lebo také niečo beriem ako samozrejmosť. 

Jeho úsmev mi tak dokázal spríjemniť deň. Bol to taký extra úprimný - ďakovný úsmev. Ak by som ho odignorovala, alebo sa tvárila, že ho nevidím, prišla by som o ten najkrajší včerajší úsmev.

Nechápala som a asi ani nebudem chápať. Svet sa niekedy otočí naopak. Napríklad v takýchto situáciách, v takýchto jednoduchých situáciách ďakujem mojim rodičom za výchovu a že ma naučili to čo ma naučili. Takéto veci by vo svete mali byť samozrejmosťou. Ja som však v jeho očiach videla, že sa s takýmto prístupom  často nestretáva. Jeho veľký úsmev mi zmenil včerajší deň na šťastnejší deň :-) 

Nič výnimočné sa mi nestalo. Vlastne stalo. Toto. Ak by sme si našli v každom dni nejakú maličkosť, boli by sme šťastnejší. Taká maličkosť v živote robí  obyčajný život - krásnym životom. Mala som krajší deň, mala som menšie Vianoce  Preto ak vidíte niečo predčasné vianočné, spomeňte si na mňa :-)

Dnes sa pýtam, aký kabátik/ bundičku by si si z ponúkaných vybrala? My ženy milujeme krásne topánky, kabáty, bundičky. Tak si jednu virtuálnu vyber, usmievaj sa. Ďakuj aj tomu najväčšiemu nepriateľovi, odpusť človeku, ktorého máš rád, ale nie stále. Miluj, objímaj, počúvaj starších, nájdi si čas na seba a nikdy neľutuj život aký žiješ. Ak si s ním nespokojný zmeň ho, ak si s ním spokojný ďakuj Bohu a stále sa podeľ o niečo s niekým, kto má menej ako ty.

 

 

 

 

autor: Iwelline

koláž vytvorená mnou: polyvore.com 

Kontakt

V prípade otázok, spolupráce, alebo len tak mi napíšte na: kontakt@svetmodernejzeny.sk

 

 

Vyhrala som krásne 5 miesto a nominovaných z tejto kategórie bolo až 116 blogov. Veľké ĎAKUJEM !