Život sa mení zo sekundy na sekundu, alebo z minúty na minútu?

18.03.2016 18:59

Buď vďačný každý deň za to čo máš! 

Je zvláštne ako sa úplne dokáže zmeniť život. Zo sekundy na sekundu, či z minúty na minútu?  Menia sa ľudia, menia sa nálady, menia sa povahy, menia sa vzťahy, mení sa počasie, mení sa obľúbená farba, jedlo, staré lásky, nové lásky, pribúdajú nové vrásky, charakter, štýl, spôsob života, interiér, exteriér, menia sa autá, mení sa príroda, mení sa móda, mení sa obľúbená pesnička, životný štýl...

Každý deň sa však mení aj náš pohľad na život, hodnoty, mienku (milovaných či nenávidených) ľudí (či už chtiac-či nechtiac). Aj zlé životné situácie nám pomáhajú vyformovať náš postoj, osobnosť, hrdosť. Ukrývajú silu, ktorú máme v sebe, alebo naopak. Ukážu nám slabosť, ktorá je v nás ukrytá (pritom sme ani netušili, že môžeme byť tak zraniteľní.) 

 

Každý človek je iný a predsa sme si rovní. Pri tejto „úvahe“ by som použila môj obľúbený citát „nikdy sa nad nikým neponižuj, ale ani nepovyšuj ". Život dokáže zo sekundy na sekundu, alebo z minúty na minútu zmeniť tvoj doterajší život a ty niekedy nedokážeš urobiť nič len to všetko prijať.

 

rodina

 

Čaká ako sa v danej situácii, (či  tej ľahšej, alebo tej ťažšej postavíš zoči-voči)  na základe skúseností, ktoré Ti  už do cesty dal.) Dokáže zmeniť boháča na bedára, bedára na boháča, zdravého na chorého, chorého na zdravého, citlivého na tvrďasa, tvrďasa na citlivého, pekného na škaredého, škaredého na pekného, strachopúta na nebojácneho, nebojácneho na strachopúta, dobrého na zlého, zlého na dobrého, človeka s citlivým srdcom na človeka bezcitného a naopak.

 

bohatý starček

Preto buď vďačný za všetko čo máš teraz (v tejto chvíli)  a rob tento „cvik“ každý deň. Ďakuj, že máš na chleba, že dokážeš vidieť úsmev tých, ktorých miluješ. Že  máš dve ruky a dokážeš ľudí objať, že im dokážeš pripraviť raňajky, alebo obed aj keby si radšej celý deň preležal v posteli. Ďakuj, že ma na Teba kto kričať, keď „spáchaš“ niečo zlé. Keď sa rozhoduješ a máš sa s kým poradiť. Váž si všetko „malé“ a zaslúžiš si veľké. 

V živote sú  dôležití hlavne ľudia. Ľudia okolo Teba. Tých ktorých si môžeš vybrať si vyber správne, tých, ktorých si dostal si váž a nauč sa ich trpezlivo a s úctou počúvať. Nebude to stále ľahké, stačí však vytvrať.

 

PS: Často v mojom okolí kladiem ľuďom otázku: „Aký majú najväčší sen?“ Mnoho z nich mi odpovie: "chcem nové auto, rád by som išiel na dovolenku do Dubaja (ako moja suseda), šetrím si na novú drahú kabelku, chcem ten nový vysávač čo vysáva „sám“. Tužím po veľkom dome s krbom, chcem velikánsku kuchynskú linku, mať umývačku riadu."

Ja si však kladiem otázku prečo mi ľudia neodpovedajú: chcem vidieť každý deň  smiať sa moje deti, chcem byť čo najviac s nimi, chcem moju manželku každý deň rozosmiať, túžim, aby mal môj manžel každý deň navarenú  večeru z lásky, chcem byť čo najviac s rodinou, chcem každý deň zažiť niečo veľkolepé s ľudmi, ktorých milujem....

Naozaj sú poväčšine naše VEĽKÉ sny práve tieto? 

 

najkrajšie stvorenie

 

Autor: Iwelline

Kontakt

V prípade otázok, spolupráce, alebo len tak mi napíšte na: kontakt@svetmodernejzeny.sk

 

 

Vyhrala som krásne 5 miesto a nominovaných z tejto kategórie bolo až 116 blogov. Veľké ĎAKUJEM !