Zabojuj a dokážeš všetko!

09.12.2014 22:52

 

Sila, nádej, viera, obeta...

Bolo to asi pred troma rokmi, kedy som zmenila celý svoj životný štýl. Začalo to pohľadom do zrkadla. Vždy som mala takú normálnu postavu, taký obyčajný priemer. Ktorá žena však chce byť  „taký priemer“ ? Myslím si, že žiadna. Každá túži aspoň po maličkom obdive, pôvabe a pocite výnimočnosti. Keď som žila na internáte spoznala som mnoho kamarátok. Neverili by ste koľko taká jedna (obyčajno- jednoduchá) žena môže mať komplexov. Dokonca aj tie prirodzené - pekné dievčatá ich dokážu mať. Divili by ste sa.Nikdy nezáviďte modelkám,  ani ženám s dokonalou postavou a tvárou anjelika. Aj tieto ženy majú komplexy a tiež v živote s niečim bojujú. Ale vráťme sa naspäť k téme :-) 

Jeden výnimočný deň som sa aj JA rozhodla pre veľkú zmenu.Každý deň je výnimočný,ale tento bol výraznejšie výnimočný :-)  Povedalo som si "buď dnes, alebo už nikdy“. Začala som behávať.To nemyslím raz do týždňa,ale každý deň.  Beh som v škole neznášala, bála som sa koľko vydržím a či vôbec v mojej premene budem ďalej pokračovať.

Pocit zlyhania mení myslenie. Niekedy nám odoberá našu pozitívnu energiu/ nádej. Naše JA to však nemôže dovoliť! Prvé týždne boli naozaj ťažké, ale neuveríte beh som si zamilovala. On mňa - aj ja jeho.

Avšak výsledky aké som chcela sa nedostavili. Čítala som mnoho blogov, mnoho kníh a článkov. Rozhodla som sa pre  radikálnejšie riešenie  - zmeniť stravu. A ešte radikálnejšie riešenie prestať jest sladkosti a obmedziť cukor. A neuveríte! Výsledky sa touto kombináciou začali dostavovať. Stačilo tak „málo“. Začala som si variť zdravé jedla, ktoré dokonca chutili aj mojej rodine a to dobrovoľne :-) 

Viete si to predstaviť? Každý deň  si sladíte čaj, kávu, pijete malinovky, džúsy.Ak medzi túto skupinu patríte tak čo najrýchlejšie sa z tejto skupiny vzdiaľte :-)  Vo veľkých nákupných centách vidíte všetko sladké sveta, zrazu vás láka ochutnať každú sladkosť.Sú to hlavne lákavé obaly animovaných postavičiek a fialových kravičiek.  Medzi tými potravinami ste zrazu taký maličký človiečik, ktorý sa mení na dieťa a potrebuje aj to čo nepotrebuje :-) 

To som bola ja, nákupná maniačka všetkých sladkostí. Moje  obľúbené maškrty  som však mojou premenou  začala meniť na  nepriateľov. A viete čo? Dá sa to, všetko sa v živote dá. Už som ja - "tá veľká! ". Ja ovládam svoju myseľ, silu, vieru a peňaženku vyvetrám rašej na kvalitné oblečenie. Musím sa pochváliť - je to  už  číslo S :-) A dokonca na nohách sa mi začali objavovať krásne svaly.To nehovorím o zadku :) Samozrejme moje ego je rovnaké, ale chvály okolia ma motivuju pokračovať na tejto ceste. 

Chápem, že my ženy máme rôzne nálady. Veď aj ja som žena, ktorá sa z času na čas nespoznáva. Poznám tie naše ženské stavy od neprirodzeného smiechu po minutový hnev. Dokážeme sa  v sekunde hnevať na celý svet, ale sú dni kedy dokážeme celý svet milovať. Sme krásne, výnimočné, jedinečné, úžasné, milujúce, bojazlivé, jemné. A ak chceme dokážeme nemožné! Stačí pevná vôľa a zmena myslenia.

Ponukám vám aj mini recenziu na  jednu skvelú knihu.

Autor knihy:  Lucia Méresová Švaral a kolektív  

 

Nájdete ju tu https://www.martinus.sk/?uItem=193026 .Získala si  už mnoho ľudí, ktorí sa pustili do boja. Bez začiatku by však neexistoval žiadny koniec. V živote sa netreba vzdávať a každá snaha prináša ovocie. Aj, keď je zo začiatku naozaj to ovocie veľmi maličké. Ale bez maličkého ovocia by nebolo to veľké. Tak čo idete do toho? :-)  

 

Pozitíva knihy: Je laicky vysvetlená. 

                        Je krásne- farebne -pestrá.

                        Nájdete  v nej /kedy, ako, koľko a čo/ jesť.

                        Sú v nej excelentné foto recepty – (ja, keď si ju obzerám, som z tých obrázkov stále hladná)

                        Čiže neplatí, čo je zdravé je nechutné.

                        A milé dámy – nájdete aj zdravé a chutne koláčiky :-)  

                        Viac vám uz neprezradím, nemôžem. Ostatné tajomstvá ostávajú aj vo vašej viere, motivácii a nádeji.

                        Ak ste sa rozodli pre rázny krok táto kniha vám dopomôže k stanovenému výsledku! 

   Držím palce všetkým nám, odhodlaným ženám, sme bojovníčky a nevzdávame sa !!! 

Menšia ukážka, že boj nemusí byť až tak zlý :-) 



autor: Iwelline

Foto: Kniha: Z fitka do kuchyne 2 

Komu sa článok páči, nech má podporí LIKE. Ďakujem. 


 

 

Kontakt

V prípade otázok, spolupráce, alebo len tak mi napíšte na: kontakt@svetmodernejzeny.sk

 

 

Vyhrala som krásne 5 miesto a nominovaných z tejto kategórie bolo až 116 blogov. Veľké ĎAKUJEM !