Voňavá ako ruža!

12.01.2016 12:32

Medzi najkrajšie kvety, ktoré mi dokážu obmäkčiť srdce patria ruže a orchidey. Ruža - nádherná, záhadná, ohnivá, pichľavá. Presne ako my ženy. Mnoho chlapov si ružou získa nejedno ženské srdce.  Ruku na srdce tej, ktorá nie je rada rozmaznávaná kvetom v nevšedný deň. Ich veľkou nevýhodou je  však to, že kvety dlho nevydržia. Kompenzáciou pre nás ženy  môže byť kozmetika z ruží, nájdete ju v internetovom obchode  www.bioruza.sk.  Počuli ste už o nej? Viete si predstaviť voňať ako ruža? Ak nie, už si to nemusíte len predstavovať, ale touto nádhernou kozmetikou si to môžete reálne vyskúšať. 

Menšia história tejto kozmetiky : Všetko sa to začalo v Bulharsku. Ružový olej, ktorý sa tam vyrába sa stal klenotom v tejto krajine. Táto  biokozmetika má výnimočné vlastnosti ako napr. to, že nie je testovaná na zvieratách, nie sú v nej parabény, dlhodobým používaním odstraňuje zápalové procesy, pokožka používaním tejto kozmetiky starne pomalšie a vrásky sa oddeľujú. Tieto produkty sú prírodné, čiže potešia sa hlavne milovníčky, ktoré uznávajú bio-produkty nielen v zdravej strave, ale aj v kozmetike, ktorá neobsahuje umelé, alebo škodlivé látky. 

 


 

 

Plusy:

- Krásny ružový obal s ružami ( inšpirácia aj ako darček vašej mamičke, babičke, krstnej, kamarátke)

- Patrí medzi bio-kozmetiku – táto informácia mňa osobne veľmi potešila

- Príjemná vôňa ( priznám sa, že som sa bála vône, lebo som v niektorých recenziách čítala, že majú prisilnú vôňu. Môj názor je, že vôňa je príjemná, svieža.)

- Po sprchovaní vonia celá kúpeľňa

- Nízka cena výrobkov, môžete si zakúpiť aj sady

- Rýchly dovoz domov (niekedy tieto výrobky boli dostupné len v Bulharsku- už nemusíte cestovať do Bulharska, aby ste k týmto  voňavým zázrakom dostali).

 

Kondicionér na vlasy

Popravde ja si už umývanie vlasov bez kondicionéru neviem vôbec predstaviť. Krásne mi po umytí rozčeše vlasy, príjemne zanechá vôňu a lesk.  Efektívne uľahčí  po kúpeli rozčesávanie. Tento kondicionér po dvojtýždňovom používaní však používam s iným balzamom. Ak som si na vlasy dala  čisto len tento kondicionér ťažšie sa mi rozčesávali po umytí vlasy. Tak som sa vynašla a už nemám problém. Výhodou tohto kondicionéru je, že dlho výdrží a krásne mi po ňom voňajú vlasy. Je veľký, obsahuje 330ml. Jedno  takéto balenie výdrži veľmi dlho. Obsahuje vitamíny a zložky bez parabénov. Taktiež je v ňom pridaný jojobový olej a harmančekový extrakt. Celé zloženie si môžete prečítať tu https://www.bioruza.sk/shop/4.ruzovy-kondicioner-na-vlasy-rose-of-bulgaria-330ml.html.

 


 

 

Denný pleťový krém z ruží

Už sa budem opakovať, ale pokožka si v zime naozaj vyžaduje našu výraznú pozornosť. Preto ju treba poriadne hýčkať! :)  Denný krem, ktorý skúšam už druhý týždeň musím úprimne pochváliť. Vôňa je príjemná, je bielej farby ( koenzistencia nie je  príliš tekutá, ani hustá). Jedno balenie obsahuje 50ml. Vydrží vám doma pri pravidelnom používaní podľa môjho odhadu cca 2mesiace. Regeneruje pleť a moja pokožka sa cíti aj v týchto zimných mesiacoch rozmaznávaná a dostatočne hydratovaná. Žiadne fľaky ani alergické reakcie sa na mojej pokožke nevyskytli . Tento krém je určený na všetky typy pleti. Taktiež upokojuje pokožku. Ani tento výrobok neobsahuje parabény. Viac konkrétnych informácii nájdete tu https://www.bioruza.sk/shop/22.denny-pletovy-krem-z-ruzi-50ml.html .

 



 

 

 

Balzam na pery z ruží

Vyzerá veľmi milo. Je maličký, vojde aj do tej najmenšej kabelky. Má nádhernú prenikavú vôňu a dodáva perám lesk. Hydratuje pery, hlavne teraz v zime je veľkým pomocníkom mojích pier. Viditeľné výsledky pociťujem už po dvoch týždňoch. Neobsahuje parabén. Obsahuje bambucké mydlo a UV filter. Celé zloženie nájdete tu https://www.bioruza.sk/shop/22.denny-pletovy-krem-z-ruzi-50ml.html

 


 

 

Vzorka Parfúmu Rose :

Príjemná vôňa, dlho po použití vonia. Ak ste milovníčkami romantiky, dievčenského štýlu už teraz viem, že túto vôňu si zamilujete. 


 

 

autor: Iwelline 

Kontakt

V prípade otázok, spolupráce, alebo len tak mi napíšte na: kontakt@svetmodernejzeny.sk

 

 

Vyhrala som krásne 5 miesto a nominovaných z tejto kategórie bolo až 116 blogov. Veľké ĎAKUJEM !