Videla som lásku na vlastné oči.

22.12.2016 18:35

Ako vyzerá láska? 

Ak by som Vám položila otázku "ako vyzerá láska" akoby ste mi na ňu odpovedali? Je malá, je pekná, je vysoká, nízka ? Je to žena, alebo skôr muž ? Je  kučeravá, alebo pehavá?  Malá, tučná? Má tvar srdca, machule, alebo má podobu človeka? Každý si pri tejto otázke predstaví niečo iné. 

 

Milujem celý december. Ľudia sú k sebe milší, atmosféra je všade príjemnejšia, ľudia sú kľudnejší. V kostole na omši  počas 4 adventnej nedele som si sadla k staršiemu páru. Teraz si pomyslíte čo je na tom zvláštne. Niektorí  ľudia by ani po tejto omši nevideli nič, no ja som uvidela lásku, pretože som svojím srdcom vnímala pohľady, silu, súdržnosť dvoch sŕdc ( ktoré pre seba bijú už naozaj dlho. )

Videla som staršieho milujúceho manžela a jeho milujúcu ženu. Videla som ich veľkú lásku. Muž, ktorý bol očividne na tom zdravotne lepšie ako jeho žena. No ani on nebol na tom najlepšie. Jeho žena však bola slabšia. Dokonca som si všimla, že už aj chôdza je pre ňu utrpením, ale bojuje. Bojuje za pomoci svojho manžela, ktorý sa počas celej omše o ňu staral. Pomohol jej vstať, obracať knihu a celý čas na ňu dohliadal.  Ich láska bola tak dokonalá. 

Určite si prešli už mnohým a stále sa milujú a pomáhajú si. Ona aj on. Muž, ktorý mohol ostať doma, muž ktorý ju mohol ignorovať, muž ktorý mohol nájsť za seba náhradu, ale nenašiel. Muž, ktorý jej mohol povedať ostaň doma a pozri si omšu  v televízii, ale nepovedal. Muž s veľkým M. Muž, ktorý sa za ňu nehanbí, ale stále ju pevne drží oboma rukami a pozerá na ňu milujúcim srdcom ako vtedy / keď sa do nej  prvýkrát zamiloval/. 

Ak išli na prijímanie celý čas ju držal pevne oboma rukami, aby nespadla. Ženu, ktorá tiež niekedy riešila či ma pred ním dokonalý make-up, či sa mu páči aj s tým kilečkom naviac. Ženu, ktorá sa niekedy  pred ním ráno hanbila, že je strapatá. Tú ženu, ktorá strávila aj hodiny pred zrkadlom len aby sa mu páčila.

 

Teraz to nerieši, nerieši ani svoju tvár,ani postavu (už nevládze, už na to nemá čas myslieť). Na svoju vonkajšiu krásu, ostala jej tá vzacnejšia- vnútorna krása, pre ktorú  určite ostali spolu až doteraz. 

 

Môžem hrdo napísať, že som na vlastné oči videla lásku. Ak by sa mňa osobne niekto spýtal ako vyzerá podľa mňa láska myslím, že by som mu odpovedala práve takto. Určite. Veď som ju videla na vlastné oči :-)

autor: Iwelline 

Kontakt

V prípade otázok, spolupráce, alebo len tak mi napíšte na: kontakt@svetmodernejzeny.sk

 

 

Vyhrala som krásne 5 miesto a nominovaných z tejto kategórie bolo až 116 blogov. Veľké ĎAKUJEM !