Vianočná atmosféra a menšia inšpirácia na vianočný darček!

28.11.2015 20:27

A už je to tu opäť!  Onedlho Vianoce. Krajina je opäť biela, čistá, nevinná. Ľudia sú milší, ohľaduplnejší a kreatívnejší. Na internete vyhľadávame vianočné pesničky, filmy, alebo  kreatívne ozdoby  do našej domácnosti.  Vôňa punču, kakaa, klobások už v meste pomaly rozvoniava. Anjeli v snehu a stopy detských a dospelých topánok vidieť naďaleko. Ľudia sú zrazu takí lepší, alebo sa snažia byť lepší. Každá snaha sa predsa cení :-).  

Tancujúce vločky, vôňa ihličia, romantika pri krbe. Blíži sa december, v obchodoch nám síce o čosi skôr hlásia, že budú Vianoce, ale to intenzívne čaro začína práve teraz. Viete čo je najkrajšie na týchto posledných mesiacoch v roku? Všade cítiť vianočnú lásku k blížnemu. Človek hľadá tajné miesta kde ukryť svoje ešte nezabalené darčeky a chce hlavne potešiť svojich najbližších. Nemyslíme na seba, ale na očakávanú radosť a úsmevy svojich milovaných a rozjasnené očká tých najmenších, ktorí veria na zázraky čo najsilnejšie.

Keď som bola ja malá, dokázala som stáť pri okne dlhé hodiny s listom pre Ježiška. Bála som sa, že na mňa zabudne. Nikdy však nezabudol :-) Verila som, že naozaj nám sneh hádže tu na zem nejaká krásna babička, lebo sme boli dobrí  a tak si ho zaslúžime. Že tam niekde je rozprávková krajina kde sa dejú zázraky a ľudia nepoznajú bolesť a smútok. Dnes už viem, že aj bolesť a smútok sú v živote potrebné. Neprestala som však veriť, že život je rozprávka a my si ju naozaj píšeme. Každý tým svojím perom a podľa možností, ktoré nám život ponúka. 

Vianoce nie sú o počte darčekov, ale o počte opätovaných úsmevov, objatiach, povšimnutiach, alebo pohladeniach. Ja tieto posledné mesiace milujem. Viem, že život tak rýchlo uteká. Nedávno  tu bolo leto a zrazu sú tu už Vianoce. Ale taký je život. Je o počte významných momentoch za tak krátky čas. Nikto ho nedokáže zastaviť, ale každý si ho môže vychutnávať plnými dúškami. 

Je v každom z nás či naše Vianoce budú o najväčších a najdrahších darčekoch, alebo o tej čarovnej atmosfére, zdobení medovníčkov a nenápadnom špehovaní tajných receptov našich starých mám. Za tieto čarovné veci nemusíme platiť. Asi tu je to pravé kúzlo Vianoc. Treba ho len intenzívne vnímať a nikto si nepovie, že mal chudobné Vianoce.

Tip na vianočný darček.

Ako skoro každá žena aj ja milujem kabelky. Nikdy nemám svoj štýl a ani som ho nikdy nemala. V mojej skrini nájdete kabelky rôzneho typu a veľkosti.  Nemám však veľmi rada malé kabelky. Ako sa povie "najlepšia je zlatá stredná cesta" :-). Väčšina mojích kabeliek je elegantného štýlu, kabelky športového štýlu u mňa nájdete už pomenej :-) 

Zaujímavosti o kabelkách

Listové kabelky.

Takýto štýl kabeliek nájdete aj u mňa doma.  Tieto kabelky sú vhodnejšie na kratšie stretnutie, alebo výnimočné udalosti ako sú stužková, plesy, svadby. Máte po ruke základne veci, ktoré potrebujete , či už je zo rúž, mobil, púder, peňaženka. Základne veci a prví pomocnici každej ženy. Väčšinou ich zakúpite s ramienkom, alebo bez ramienka. Doplnenie outfitu týmto doplnkom napríklad na "rýchle rande" je skvelá voľba! 

 

Kabelky do ruky.

Tento štýl kabeliek je skvelá možnosť na bežné dni. Či už si mamička na materskej dovolenke, pracujúca žena, tento štýl kabeliek je ideálna možnosť ako zvládnuť náročné aj nenáročné dni. Sú praktické a najviac využitelné. Dnes už máme veľmi veľa možností ako si vybrať takú aby nás charakterizovala, (hlavne našu osobnosť/ naše ja). Dnešné ženy  najviac preferujú  práve väčšie kabelky do ruky. Všetko majú po ruke a na nič počas dňa doma nezabudnú :-) 

 

Ruksaky.

Tento štýl je v dnešnej dobe preferovaný u mladších dievčat a žien. Je to pre nich praktickejšie, keďže väčšina z nich chodí ešte do školy. Okrem "povinností", ktoré sa do nich všetky zmestia sú nadčasové a štýlové. Ja sa priznám, že ruksaky už nenosím, ale moja sestra áno. Čiže, keď vidím ruksak so zaujimavými motívmy, alebo aplikáciami veľmi rada ju ním poteším :-) 

 

 

Ak žene kúpite  na Vianoce akúkoľvek kabelku, verte, že nič nepokazíte. Tento darček poteší snáď každú, keďže dnešná doba ponúka naozaj mnoho druhov, od elegantných až po tie športové. Krásny výber kabeliek za nízke ceny nájdete na www.balkystyle.sk. Priehľadný e-shop s tovarom ihneď k odberu a naozaj rýchlym doručením. To predsa poteší nejedno ženské srdce :-) Vždy, keď preberám nejaký balíček, veľmi sa teším kedy mi domov dorazí a či moje predstavy naplní. Tento internetový obchod to splnil a verím, že nesklame ani vás :-) 

Pri kúpe vianočného darčeka si treba všímať  hlavne štýl oblečenia vašej milovanej a tento darček hneď po Vianociach určite nepôjde vrátiť. A nezabúdajte, že počas hľadania darčekov nie je dôležitá veľkosť ani cena. Aj darček za pár eúr môže mať veľmi veľkú hodnotu. Skúste sa trošku uskromniť a napríklad bezdomovcovi, (ktorého vidíte každý týždeň na stanici) kúpte rožok, sladkosť, alebo teplé rukavice.  O tom sú Vianoce. Nikdy nevieš kedy takú nezištnosť budeš potrebovať práve ty. Hrejivý pocit pri srdci a vďačnosť srdca, ktoré volá o pomoc má nevyčísliteľnú hodnotu a nemusíš byť ani milionár. Tvoj čin však bude mať takú hodnotu <3

Majte krásne vianočné predprípravy!  :-) 

 
autor: Iwelline
foto:balkystyle.sk

Kontakt

V prípade otázok, spolupráce, alebo len tak mi napíšte na: kontakt@svetmodernejzeny.sk

 

 

Vyhrala som krásne 5 miesto a nominovaných z tejto kategórie bolo až 116 blogov. Veľké ĎAKUJEM !