V zdravom tele zdravý duch aj cez vianočné sviatky!

27.12.2015 17:04

Vianočné kalórie na nás útočia na každom rohu! 

Určite to každý z nás pozná! Vôňa medovníčkov, rezní, koláčikov. Každé jedlo sa skladá z iných chutí tak prečo  ich cez Vianoce neochutnať všetky ? :-) Vianočné návštevy a s nimi spojené ochutnávanie zemiakových šalátov. Každý z nich je inač špecifický, v každom je pridaná iná láska rodiny a tajomné ingrediencie. A to nehovoriac o kapustnici a tých fajných klobások! Ak by ste si všímali koľko človek dokáže skonzumovať na vianočnej návšteve, naozaj tomu neuveríte. Vysoký obsah kalórii je naozaj veľký. Mnoho ľudí si cez Vianoce dopraje dvojnásobne až trojnásobne množstvo porcií ako zvyčajne. Avšak naše telo nevie, že sú vianočné sviatky a tak ostáva v šoku a priberá. Preto nám býva zle, sme malatní, leniví, máme problémy s trávením. Ak počas toho konzumujete ešte aj veľa alkoholu tak už „naše telo plače“ a dáva nám prvé náznaky, že by sme mali spomaliť.

 

 

Na čo netreba zabúdať počas vianočných sviatkov?

Beh a cvičenie.

Beh je najlepší pomocník na všetky naše problémy či už si fyzické, alebo duševné. Čo je na ňom najlepšie je to, že je zadarmo. Každý človek, ktorý nemá  väčšie zdravotné problémy ho môže bez váhania využívať. Pevná vôľa všetko zdolá. Sama mám beh zo všetkých športových činností najradšej. A to som v škole patrila medzi najhorších športovcov. No po čase ako som začala čítať články zamerané na zdravý životný štýl začala som nad ním intenzívnejšie premýšľať, čo je však dôležitejšie aj ho praktizovať.  Nakoniec sa stal mojím obľúbeným koníčkom. Možno aj preto, že ma začal naplno napĺňať. V škole to bolo iné. Bolo to viac menej nútené. Ako dieťa som ho ani nevnímala ako niečo pozitívne.  Teraz ho milujem a každý deň si dáme rande :-) Sú dni kedy naozaj nevládzem (je ich málo), no naozaj si  vtedy chýbame. V takéto „lenivejšie“ dni si zacvičím aspoň drepy a nejaké ženské cviky podľa videí na internete. Dnešná doba ponúka naozaj množstvo variánt ako /schudnúť, žiť zdravšie/ preto si myslím, že výhovorky by nad nami nemali vyhrať dokonca ani cez Vianoce. Ak má žena pevnú vôľu nepotrebuje veľa financii, len odhodlanie, ktoré zvyšuje sebavedomie. Zaručujem! 

Na čo nesmiete zabúdať (pri športe) je správne oblečenie a obuv. Keď sa v športovom oblečení cítite pohodlne a príjemne aj proces cvičenia bude o to viac efektívnejší. Ja nosím pri behu najradšej legíny, tričko, značkové botasky. Na  správnu obuv si dávajte taktiež  záležať. Aby mi vlasy nelietali  hore- dole veľmi rada už od strednej školy nosím šiltovky. Ak nemáte obľúbený e-shop so značkovým oblečením mám pre vás menší typ. Na ringit.sk nájdete oblečenie a doplnky značky adidas, nike, puma, reebok, O'Neill, converse, styx, brakeburn, Havaianas. Okrem ženského oblečenia tam nájdete exceletný mužský sortiment a samozrejme sa nezabudlo ani na deti. Materiál je naozaj kvalitný, e-shop prehliadný a doprava rýchla. Ja som sa  v tomto e- shope zamilovala do zimných búnd. Nesmiem vám zabudnúť napísať, že obrázky sortimentu sú skutočne reálne a nie dokreslené grafikou ako to v niektorých internetových obchodoch zvykne byť. 

Myslíte si, že vaše nohy a zadok nepatria do legín ? No o to lepšia motivácia pre vás prečo ich pri cvičení mať. Časom budete vidieť pozorovateľné výsledky a o to viac vás to bude motivovať.

 

 

šiltovka nike


 
 

Správna strava a všetkou s mierou! 

Voňavá kapustnica rozvoniava po celom dome a vy sa jej určite nechcete zriecť? Nikto vám to samozrejme nezakazuje! Ak viete kedy dosť a naložíte  si primerané porcie, /bez prežierania/ vianočné sviatky budete každý rok milovať a to úplne bez výčitiek. A nezabúdajte že koláčiky z každého druhu nemusíte ochutnať, aj zajtra je deň. To isté platí o vianočných salónkach, medovníčkoch a sladkostiach každého druhu  :-) 

 

 

Obklopuj sa pozitívnymi ľuďmi, buď šťastná, pri pohľade do zrkadla si povedz, že si nádherná!

Sebavedomie nás žien je každým rokom nižšie a nižšie. Neustále reklamy krásnych žien s postavou takej ženy po akej tuží nielen každý chlap, ale hlavne každá žena. Vyššie nároky spoločnosti či už v rámci zamestnania, väčších nárokov manželky, matky nás niekedy prinútia do veľkého zúfalstva. Ja Ti  však zaručujem, že všetky tie modelky si prešli minimálne jednou operáciou k svojej dokonalosti. Šikovný photoshop, par malých detailov a každá z nás môže byť v reklame. Samozrejme viem, že je to aj o tvrdej drine, ale nedokonalosti sú dotvorené neprirodzenou cestou. A tam sa vytráca zmysel krásy a prirodzenosti. Niekedy mám chuť  ja sama  vyhodiť televízor a odpojiť internet.

Maj sa rada, hľadaj svoje dokonalé stránky. Ak sa chceš naozaj zmeniť, zmeň sa, ale hlavne pre seba. Nie pre priateľa, manžela, strýka či brata. Je to tvoje telo a ty si jeho pán. A pamätaj, že práve tie nedokonalosti ťa robia dokonalou ženou. Nakoniec výzor sa aj tak postupom času vytráca, ale srdce ostáva nemenné. Urob čo dokážeš na maximum a sama zistíš akým smerom sa máš uberať. Športu zdar!

Pamätaj: Krásna môžeš byť len vtedy ak si to budeš môcť s úsmevom na tvári s pohľadom do zrkadla úprimne a šťastne povedať. Never rečiam druhých. Môžu byť myslené neúprimné, alebo účelne. Ver hlavne sebe! 

autor: Iwelline 

Kontakt

V prípade otázok, spolupráce, alebo len tak mi napíšte na: kontakt@svetmodernejzeny.sk

 

 

Vyhrala som krásne 5 miesto a nominovaných z tejto kategórie bolo až 116 blogov. Veľké ĎAKUJEM !