Referendum bezkompromisne rozdelilo ľudí!

08.02.2015 12:45

Svet bez lásky neprežije! 

 

Stačí naozaj tak málo, aby vznikla vojna? Áno, stačí. Stačí byť v dnešnej dobe "len odlišným“ človekom. Človekom, ktorý možno nechce byť „odlišný“, ale je. Človek, ktorý je súdený, lebo je „iný“. Na otázku či idem na referendum som nevedela nájsť v posledných dňoch správnu odpoveď. Od mala som kresťanka, od mala verím v Boha. Minule som si však prečítala jeden letáčik. Bolo to práve v kostole. A verte, že ak by som bola lesba, ušla by som bez hanby z kostole preč. Po lícach by sa mi kotúľali  naozaj velikánske slzy. Homosexuál bol v letáku opisovaný ako monštrum tohto sveta. Myslím, že jeden človek by nemal napísať také o človeku, ktorý mu dokonca ani nikdy len neublížil! Nemá na to právo! V hlave som mala zmätok. Vážne je potrebný tento leták v kostole???!!!

 

My ľudia sme zvláštni. Zabúdamé, že zajtra môžeme byť súdení my!! 

Keď som bola malé dievčatko, myslela som, že najväčšie zlo na tomto svete sú zbrane. Ale teraz, keď som staršia už viem, že najväčšie  zlo je človek bez lásky. 

 

 

Jeden môj  dobrý priateľ  mi raz povedal... „nemá sedieť hriešny človek v prvej lavici práve v kostole ?“ 

Nie, oni tam nesedia, lebo sú súdení. Nie Bohom, ale ľuďmi. Táto otázka je však veľmi diskutabilná. Veď teoreticky by sme tam museli sedieť všetci. 

 

Na otázku či som bola na referende vám nezodpoviem. Nechám si to pre seba. Nechcem aby aj na mojom blogu vznikla ohnivá diskusia názorov, ktorá aj tak tento svet nezmení. Viem len, že v týchto dňoch chýbala vo svete láska. Myslím, že v týchto dňoch zaplakal aj Boh. 

Stačí tak málo a sused nepozná suseda, človek pre odlišný názor odsúdi aj svojho blížneho ( ako seba samého). Stačí naozaj tak málo. 

 

 

Verím, že raz aj my pochopíme prečo existuje dobro a zlo. Prečo existuje hádka, nenávisť, bolesť. Prečo sú na svete postihnutí ľudia, prečo homosexuál plače ,lebo je homosexuál. Prečo sú na svete bohatí a chudobní.Prečo súdime, ubližujeme aj keď vieme, že tým druhých raníme.

Som si len jedným istá! Všade tam kde chýba láska, nikdy nebude správny výsledok. Jediný kto by správne odpovedal na všetky tri otázky by bol Boh. Raz mi na ne zodpovie. Silno tomu verím! :-) 

 

Prajem vám krásnu nedeľu priatelia. Užívajte si výnimočné chvíle a usmievajte sa. A nezabúdajte na lásku. Máme ju v našich srdciach a stále bude zadarmo. Treba ju využívať naplno. 

 

Dnes sa pýtam ktorý kabátik by si si zobrala na nedeľnú prechádzku?   Samozrejme bez kabelky to nie je ono :-) A zaujíma ma, ktorého človeka máš na tomto svete najradšej ? :-) 

 

 

autor: Iwelline 

 

 

Kontakt

V prípade otázok, spolupráce, alebo len tak mi napíšte na: kontakt@svetmodernejzeny.sk

 

 

Vyhrala som krásne 5 miesto a nominovaných z tejto kategórie bolo až 116 blogov. Veľké ĎAKUJEM !