Prajem vám hlavne veľa lásky v roku 2015!

31.12.2014 14:20

Nový rok prináša nové možnosti! 

Milí čitatelia blogu!

Chcem vám aj ja popriať všetko dobré v Novom roku 2015! Samozrejme dnes len trošku :-)  zbilancujem rok 2014.

Stránka www.svetmodernejzeny.sk vznikla na základe jednej negatívnej skúsenosti. Ukázalo sa však, že všetko zlé je na niečo dobré. Dnes má stránka podľa štatistiky 32 132 návštev :-) Nesmierne ma to teší, pretože začala fungovať koncom augusta a funguje doteraz. Je venovaná  hlavne ženám. Áno, presne, je venovaná TEBE, TEBE a TEBE! :-) Samozrejme aj muži sú vítaní.

Každá žena je dokonalá vo vnútri, ale aj navonok. Každá je výnimočná niečím iným. No rovné sme si tým, že dokážeme dvojnásobne cítiť srdcom, kvôli nám je svet „jemnejší“. Kvôli nám dokážu aj tí najtvrdší chlapi plakať, kvôli nám dokážu už malé deti pocítiť lásku, kvôli nám sa dokážu ľudia meniť, možno sa vďaka nám dokáže zmeniť aj celý svet ! Preto Boh stvoril muža aj ženu. "Tvrdšie a jemnejšie" bytosti. Stvoril nás rozdielnych, pretože len tak dokážeme tvoriť dokonalý celok. 

 

Mám mnoho nápadov a inšpirácii preto verím, že rok 2015 prinesie ešte väčšiu úspešnosť a nových čitateľov. A som si istá, že prinesie! Viete prečo? Verím tomu, je to moje hobby, ktoré ma napĺňa. Vďaka blogu som spoznala veľa skvelých ľudí, samozrejme nájdu sa aj tí, ktorí by stránke uškodili, ale stále to tak bude.

Celý život je vlastne o dobrých a zlých ľuďoch. Viem, že nie je ľahká doba, ale aj tak treba veriť. Ja verím hlavne Bohu a ďakujem mu, že som tam kde som, že kráča so mnou aj, keď ja už nevládzem kráčať, verí vo mňa aj ,keď zlyhávam, alebo som už zlyhala. Je stále so mnou. 

Ani dnes to nie je o najkrajších ohňostrojoch, ale o tom, že sme zase starší a tých 365 dní v baličku od Boha sme využili naplno. Ak nie, máme tu opäť ďalších 365 dní, ktoré máme právo využiť naplno, ak sa nám to v roku 2014 nepodarilo. Poučiť sa z chýb a vedieť si vyberať po akých životných cestách kráčať.

Prajem vám všetkým hlavne veľa lásky, svet lásku potrebuje každý deň, každú minutú.  Je dokonalé, že sa ňou nikdy nemôžeme nasýtiť :-) S ňou sa ľahšie kráča, bojuje, lieči. Je zadarmo, je dokonalá a nedokáže ublížiť. Bojuje a nikdy nezlyháva, ak jej otvoríme naše srdcia. 

A nezabúdajte odpúšťať, starý rok je o chvíľu starý a v Novom roku treba nabrať  nové sily a kráčať s čistejším srdcom. S nenávisťou sa kráča veľmi ťažko. Ak je nenávisť voči niekomu veľmi veľká, treba zmeniť prostredie ,alebo aspoň uhol pohľadu. Aj zlí ľudia nás zdokonaľujú! Nikdy na to nezabúdajte!

Ďakujem každému jednému z vás, za každý jeden klik. Neberiem to ako samozrejmosť, je to pre mňa obrovská vďaka. Prajem vám nádherný Nový rok.  

Ak rok 2015 bude ťažký, nevzdávajte to, Boh je s vami. Dáva vam silu a nových ľudí, ktorí vás stále niečo nové naučia. Aj, keď vás  viackrát sklamú, dávajú vám tým silu a vaša osobnosť tak rastie. Príde deň kedy každý či už dobrý, alebo zlý okamih v živote pochopíte. Pochopíte jeho súvislosť, zmysel a tiež pochopíte prečo ste práve tam kde ste. Prečo ste práve s tým, s kým ste.

 Dnes sa pýtam, ktorý outfit by si si obliekla v tento náš výnimočný SILVESTROVSKÝ VEČER ? :-) 

autor: Iwelline 

Kontakt

V prípade otázok, spolupráce, alebo len tak mi napíšte na: kontakt@svetmodernejzeny.sk

 

 

Vyhrala som krásne 5 miesto a nominovaných z tejto kategórie bolo až 116 blogov. Veľké ĎAKUJEM !