Najkrajší titul v živote - MAMA!

10.05.2015 12:09

MAMA 

Tak jednoduché slovo, ukrýva v sebe neskutočne mnoho.

- miluje a nepozerá nikdy na vzhľad

- podáva pomocnú ruku aj vtedy ak sa každý otočí iným smerom

- pozná najtajnejšie tajomstvá a nikdy ich neprezradí

- pečie najlepšie koláče z veľkej a úprimnej lásky  

 

Ďakujem všetkým mamičkám, že to nikdy nevzdali ani v tie "najpochmúrnejšie" dni. Aj, keď to nebolo stále ľahké.

Prajem Ti (moja najlepšia mamička) aj všetkým mamám, povšimnutie po celý rok, nielen dnes. Úprimné objatie, lásku zo všetkých strán, pochopenie a povšimnutie mladších. 

Sľubujem Ti, že aj keď sa niekedy stane, že nebudeš poznať moje meno stále tu budem pre TEBA! 

  

 

Ďakujem každý deň Bohu za anjela. Ďakujem Bohu, že práve ty si môj anjel ! Na svete je mnoho anjelov a mama je náš najkrajší a najsilnejší anjel ! Ukázala si mi najsilnejšiu lásku na svete.

Ak v zázraky neveríte, alebo ste prestali veriť, že existujú pozrite sa na vašu mamu.

Niekedy hľadáme niečo veľké, pritom to máme rovno pred očami. Život je krásny ak jeho krásu začneme hľadať s úprimnými očami a čistým srdcom. 

 

Ja ešte mamou nie som, ale verím, že raz budem. Ak nastane ten deň kedy aj ja dostanem ten najkrajší titul na svete, budem  šťastná ak budem aspoň z polovice taká ako ty!

 

Ďakujem Ti za život. 

Tvoja (niekedy neposlušná ) no dokonca života milujúca DCÉRA.

 

Ďakujem všetkým mamám, ktoré si zvolili ťažšiu cestu a nikdy to nevzdali ! Ste úžasné ženy s veľkým Ž. A to nielen v dnešný deň, ale každý deň ! 

Ideš na zákusok s mamičkou do vašej obľúbenej cukrárne .Ktoré šaty by si si obliekla? :-) 

 

autor: Iwelline 

 

 

 

Kontakt

V prípade otázok, spolupráce, alebo len tak mi napíšte na: kontakt@svetmodernejzeny.sk

 

 

Vyhrala som krásne 5 miesto a nominovaných z tejto kategórie bolo až 116 blogov. Veľké ĎAKUJEM !