Detské srdcia nezabúdajú tešiť sa z maličkostí!

30.11.2014 12:09

Najkrajší mesiac v roku je predsa DECEMBER! 

 

Blíži sa moje obľúbené ročné obdobie -Vianoce.  Vianočná atmosféra ma zasiahne ako Amorov šíp, len nie Amorov, ale  vianočný šíp. Už ma "zasiahol", asi minulý mesiac, ak nie skôr. Pre niekoho skoro, pre niekoho neskoro. Mnoho ľudí si už mohlo všimnúť vianočný biznis v septembri. 

Čo už narobíme?! Môžeme to odignorovať, alebo začať skôr nakupovať. Aj napriek takému to biznisu je to obdobie, ktoré mi pripomína moje bezstarostné, detské časy. Čakanie na darčeky, na sladkosti, na vôňu mamičkiných koláčikov, teplého čaju a hlavne na čarokrásne tancujúce vločky, tam vonku, sánky a tie najstaršie, nemoderné otepľováky. No čo môže byť krajšie?

Teraz som už dospelá, vnímam svet inými očami, ale nezabúdam, že som raz bola dieťa, ktoré verilo, že zmení tento svet, dieťa, ktoré bolo chránené od falošnosti ľudí, nepoznalo neúprimnosť, boľavé srdce, slzy, ale nie pričinené boľavým kolenom, ale bodnutím ľudí rovno do srdca. Aj to šak patrí k životu, pravé tieto nedokonalosti vytvárajú svet dokonalý. 

Kedy nakupujete darčeky vy? Tesne pred Vianocami, alebo po Vianociach? Ja každý rok inač.  Keď som bola malá nechápala som hodnoty týchto sviatkov, ale teraz ich už chápem a vnímam inak. Som  však vďačná rodičom, že som vždy dostala to čo som "našepkala" listom pre Ježiška. Každé dieťa si zaslúži takéto sviatky. Teraz je rad na mne, verím, že tento rok sa mi podarí spraviť niečo výnimočné. Niečo malé, no pre mňa osobne niečo veľké. Ak budem mať príležitosť využijem ju na 100%. Veď tam vonku je toľko ľudí, ktorí majú menej ako ja.Tento mesiac budem mať otvorené oči naplno! :-) 

O chvíľu k nám príde Mikuláš, čiže  je najvyšší čas si vyčistiť čižmičky. 

Detské srdcia na to nezabudájú, ani tie dospelé srdcia by nemali. Všimnite si čarokrásnu atmosferu po celom svete a nikdy nebudete smutní. Tento čas nás viac spája ako oddeľuje, to je asi najväčšie posolstvo týchto sviatkov. Aj, keď máte v práci nejakú kolegyňu, ktorú "nemusíte" nezabúdajte ju tiež niečim obdarit. Možno je jej správanie preto také, lebo potrebuje "oprášiť" svoje detské srdce.

Dnes sa pýtam, ktorý kabátik by si si zobrala na Vianočné trhy? :-) 


   

autor: Iwelline

koláž: polyvere.com

 

Kontakt

V prípade otázok, spolupráce, alebo len tak mi napíšte na: kontakt@svetmodernejzeny.sk

 

 

Vyhrala som krásne 5 miesto a nominovaných z tejto kategórie bolo až 116 blogov. Veľké ĎAKUJEM !