Len chvíľkové zamyslenie.

01.11.2014 15:02

 

November

 
Sociálnu sieť Facebook ovládol Halloween. Ráno som si prezerala fotky priateľov v maskách. Mne to príde hlavne ako biznis pre obchodníkov, na jednej strane má tento sviatok zlý pôvod, na druhej strane aspoň ľudí nejako spojí. Je to dosť diskutabilné. Ja v tento deň v maske nechodím, sama o sebe som niekedy maska, myslím, že v dnešnej dobe sa už nenájde čisto úprimný človek. Každý to niekedy „hrá“. 1. november je pre mňa smutný sviatok. Všade vidím sviece, mám intenzívne spomienky na babku, starkú, starkého a všetkých, ktorých som milovala. Zároveň milujem cintorín v noci.Sviatok, ktorých spája mŕtbych, ale aj živých. 
 Dnes som zapálila sviečku už od rána. Horí mi na stole a premýšľam... Je to pre mňa symbolika, ale myslím, že modlitba za nich je viac ako, keď zapálime sviecu. Každopádne dušičky sú už spokojné a verím, že majú pekný pohľad na nás ochraňujú nás ako vďaku, že sa za nich modlíme, rodiny sa zídu pokope a zaspomínajú si, tie rodiny, ktorým odišiel niekto veľmi mladý, /matke jej dieťa, nenarodené dieťa atď/ to majú ťažšie. Pohľady na fotky a v hlave zamyslenie „ktovie ako by vyzeral teraz.“ Ak odíde niekto starší ľudia sú s tým skôr zmierení. 
Každopádne každý si zaslúži modlitbu, hlavne tie dušičky, ktoré tu už na zemi nikoho nemajú. Verím, že Boh vie, prečo ľudský mozog nepochopí kde sa ocitne človek po smrti, ja osobne si myslím, že to tak má byť. Každý má svoju sviecu, niektorá horí dlhšie, niektorá kratšie, nezabúdajme, že sme tu na zemi fakt veľmi krátko a všetko tak neskutočne letí, preto by sme sa mali zamyslieť či sa nám oplatí na niekoho hnevať. Poznám ľudí, ktorí sú súrodenci a majetok ich rozdelil tak, že sa ani nerozprávajú a svoju prítomnosť nevyhľadávajú, nesúdim ľudí, len upozorňujem,že život je krátky a my sme v ňom len malí človiečikovia, ale aké veľké máme srdce je len na nás... Mesiac november - dlhé zimné večery, „krátke“ a rýchle dni, spomienky na blízkych, ľudia veľa premýšľajú , hladia do neznáma, niekedy si v samote poplačú ,hlavne, keď spomínajú na úsmevy a tváre svojich milovaných.... 
AJ O TOM JE ŽIVOT...
 
autor: Iwelline 

Kontakt

V prípade otázok, spolupráce, alebo len tak mi napíšte na: kontakt@svetmodernejzeny.sk

 

 

Vyhrala som krásne 5 miesto a nominovaných z tejto kategórie bolo až 116 blogov. Veľké ĎAKUJEM !