Krajšie vlasy s dvojmesačnou kúrou!

04.11.2015 21:35

Ach, tie vlasy...

Hovorí sa, že vlasy sú korunou krásy. Súhlasím. Každá žena ktorú poznám, je na vlasy buď v celku pyšná, alebo je z nich zúfala. Je to preto, že nás ženy neustále niečo trápi. Trápi nás ich hustota, lesk,  farba, strih, poškodené končeky..atď. Myslím, si, že každá žena ktorej by som sa opýtala či je so svojími vlasmi spokojná by vedela povedať minimálne jedno negatívum. Veľa robí samozrejme aj genetika. Taktiež strava, pohyb a správne používanie šampónov a iných prípravkov. 

Dnešná doba ponúka mnoho prípravkov na krásne, zdravé, lesklé vlasy. Dôležité je vedieť si z toľkých možností  správne vybrať. Moje obľúbené šampóny sú voňavé a taktiež s obsahom keratínu. Čítala som, že voňavá aróma telu škodí. No ja milujem ak sa osprchujem po ťažkom dni a  tak výrazne voniam ako kokos, alebo jahoda. Taktiež aj sprchové gély s vôňou kokosu, jahody, lesnej zmesy či vanilky mi vykúzlia neodolateľný pocit čistoty a pôžitku z kúpeľa :-)  Po umytí  šampónom nikdy nezabúdam ani na masku na vlasy. Bez nej by som si už nedokázala predstaviť asi ani môj život :-) Teraz nepreháňam. 

Keďže ja nemám tie najhustejšie vlasy a taktiež som ich ich v celku zničila aj farbením stále sa snažím ich chrániť, aby som bola spokojná. Rozhodla som sa absolvovať dvojmesačnú kúru s  www.omega-pharma.sk/znacky/hairclinic/hairclinic-kapsle. Pre tie, ktorým to nič nehovorí je to výživový doplnok na rast vlasov. Nemusíte sa báť, predáva sa bez predpisu lekára a nezaťažuje trávenie. Samozrejme, že každé telo je individuálne a preto odporúčam prvé dni svoje telo výraznejšie sledovať. 

V jednom balení sa nachádza 120 tabletiek. Prvú tabletku si treba dať hneď ráno, druhú večer. V balení nájdete aj špeciálny darček a to je tramtararáááá elektrická masážna kefa. Je skvelá! Upútala ma na prvý pohľad a už sa stala mojou súčasťou na  každý deň. Je to pre mňa novinka. Doteraz som používala  na česanie len moju ruku a obyčajný hrebeň, ale tento zázrak v podobe darčeka je luxus  :-) Dokonca dokáže odstrániť lupiny. Ja som však s lupinami problém  nikdy nemala, čiže to neviem potvrdiť.  Čo však viem potvrdiť je naozajstný pocit relaxácie. Jej hlavným cieľom je taktiež podpora krásnych a silných vlasov. Je maličká, pripomína guľu a zmestí sa aj do menšej kabelky :-) Pre mnohé z nás veľmi veľká výhoda. Nie je ťažká, je praktická, zeleno-bielej farby. Sú do nej potrebné dve baterky typu AA. Návod je úplne jednoduchý, ale ak by ste mali problémy návod je laicky vysvetlený na krabici.

Prvý týždeň vlastnej skúsenosti s HairClinic.

Tabletky poctivo užívam, jednu ráno, druhú tabletku večer. Žiadne nežiadúce účinky sa neprejavili. Prvé dva dni som však mala pocit menšej nevoľnosti v oblasti brucha. Našla som si recenzie, že aj niektoré dievčatá mali takéto konkrétne príznaky. Ale nezľaknite sa. Z overených zdrojov viem, že tabletky obsahujú zinok a ak ich zjete nalačno môžete si privolať nežiadúce účinky. Ja som si ich nalačno samozrejme vzala.  Niektoré rána sú pre mňa hektické a"rýchle". Čiže ráno odporúčam určite pred užitím tabletky niečo prejesť. Predídete tak všetkým nežiadúcim účinkom. 

Ja nie som veľmi dobrý pacient ani, keď som chorá. Čiže pre také zábudlivé žienky, ako som ja, odporúčam pripomienku v mobile. Pretože  ich pravidelné užívanie ráno aj večer je základ viditeľného výsledku vašich vlasov.  Momentálne ešte viditeľné výsledky nevidím, ale pri česaní mi ako keby vypadávalo menej vlasov. Pokračovanie recenzie doplním po užívaní, cca o 2 mesiace. Teším sa a verím, že budem mať vlasy ako zlatovláska :-)  Srandujem, teším sa, že sa viditeľné výsledky dostavia a vlasy budem mať silnejšie a krajšie :-)  Ak človek niečomu verí, dokážu sa predsa diať zázraky :-)  

 

Prvý mesiac skúšania: 

Vlasy menej vypadávajú, zhustli, vlasy sú zdravšie, majú lepší lesk. Som zatiaľ veľmi spokojná. Rýchlejšie začali rásť  a menej sa lámu. Účinok je naozaj viditeľný. Samozrejme snažím sa jesť zdravo, nepijem alkohol a myslím, že táto kombinácia je dvojnásobne účinná. 

 

 

 

autor a foto: Iwelline 

Kontakt

V prípade otázok, spolupráce, alebo len tak mi napíšte na: kontakt@svetmodernejzeny.sk

 

 

Vyhrala som krásne 5 miesto a nominovaných z tejto kategórie bolo až 116 blogov. Veľké ĎAKUJEM !