Kde zmizla prirodzená krása nás žien?

22.07.2015 18:56

My ženy !

 Niekedy sme bojazlivé, tajomné, láskavé, usmievavé, záhadné, nebojácne, veselé, ale aj smutné. V jednom sa však líšime. Je to naše ja, naša osobnosť. Chceme byť stále dokonalejšie, až niekedy zabúdame kam vlastne smerujeme a ako ďaleko to chceme  našou snahou dosiahnuť. Dokážeme si závidieť postavu, vlasy, nechty, kabelku, alebo dokonca aj nové topánky. 

Umelé nechty, opálenie, mihalnice, vlasy, prsia. Zabúdame na prirodzenosť. Čím viac možnosti  nám trh ponúka, tým viac sa chceme podobať na niečo dokonalé a stále dokonalejšie. Dokonca, niektoré chceme byť dokonalé aj za cenu zdravia. Koľko vlastne dokážeme obetovať aby sme sa podobali na modelky z časopisov ? Kde nastal ten obrad, že prirodzenosť zaniká? Je to preto, lebo mame toľko „lacných“ možností ako sa zmeniť "na dokonalé ženy"? Zabúdame, že sme to pravé my (ty, ja, tvoja kamarátka, mamka), my si určujeme čo vlastne znamená byť krásna. 

 

Nedávno som bola v soláriu aj napriek tomu koľko som si prečítala negatívnych recenzií. Doplatila som na to tým, že na pravej strane tváre sa mi zrobili velikánske vyrážky. Mám ich doteraz. Veľmi ľutujem, že som chcela byť natoľko ideálna až som obetovala celé svoje ja. Návštevu solária som nenavštívila z vlastného presvedčenia, išla som tam z presvedčenia, že budem krajšia, lebo okolie to tak vyžaduje. Byť krásne opálená je predsa in. Patrím medzi "bleduľky", môj pigment je taký aký je, ale aj tak som chcela byť krásne hnedá. Zabudla som na to, že Boh ma takú stvoril a mám byť na to hrdá. Mám byť hrdá na to, kto som a ako vyzerám. Presne tak ako každá iná žena(ty, tvoja suseda, kamarátka, sesternica,sestra...). 

V dnešnej dobe dokážeme obetovať veľa peňazí len, aby sme boli dokonalé ako naše idoly v televízii, alebo modelky v časopisoch. Dnes už viem, ze solárium nikdy nenavštívim. Viem, že som krásna aj, keď možno patrím medzi najbielšich ľudí na zemi. Moje zdravie je prvoradé, až potom je tu tá vonkajšia krása, ktorá je vlastne subjektívny pojem. Ak by nám trh neponúkal  toľko možností ako umelé mihalnice,  rýchle opálenie, vlasy,  umelé prsia, nechty behalo by po zemi toľko krásnych žien? Áno, behalo, vtedy by boli ženy naozaj krásne a hlavne prirodzene krásne.Dokonca si myslím, že ženy by mali viac sebavedomia.

 

Ak raz budem ukazovať mojím deťom na fotkách ich prababky, budem hrdo ukazovať a vravieť, že to boli tie najkrajšie a najprirodzenejšie ženy na celom svete. Ony nepotrebovali ani umelé nechty, ani mihalnice, ani umelé prsia, ani opálenie aby boli dokonalé. Stačil im úprimný úsmev na perách. Netrápili sa či budú mať niekedy kvôli nemu vrásky, alebo nie. My - dnešné ženy dokážeme obetovať veľa peňazí, veľa času, lebo chceme byť dokonalé. Zabúdame, že chceme niečo čo vlastne v sebe už dávno máme, potrebujeme to len v sebe nájsť. Veď každá z nás je krásna. Ak o tom presvedčí seba, presvedčí celé svoje okolie.

 

autor: Iwelline

 

Kontakt

V prípade otázok, spolupráce, alebo len tak mi napíšte na: kontakt@svetmodernejzeny.sk

 

 

Vyhrala som krásne 5 miesto a nominovaných z tejto kategórie bolo až 116 blogov. Veľké ĎAKUJEM !