Každé oblečenie v šatníku môže byť dokonalé!

16.10.2014 18:38

Šaty a šatôčky! 

Pekný štvrtok milí, moji čitatelia! 
 

Dnešný svet ponúka mnoho obchodov, nákupných centier,  mnoho oblečenia, topánok, kabeliek. A aj tak niekedy, dosť často, patríme k tým ženám, ktoré si aj tak nemajú čo obliecť,alebo doladiť ako by sme chceli. Nemám pravdu? :) 

Pozrieme do šatníka, máme toho veľa, no stále sme nespokojné, blúzka, ktorá už vyšla z módy, luxusné šaty, ktoré sme si mohli dovoliť len raz, nohavice do ktorých sa už nezmestíme, tričko, ktoré už nemá ten "šmrnc"  ako malo. 

 

 Móda je dnes obyčajná, aj neobyčajná. 

Určite ste si už na ulici všimli extravagantných ľudí, ktorí nemajú problém vziať si šaty, ktoré ešte nikto v živote nevidel, alebo si ich ušili, ba dokonca navrhli sami a  práve tým dokážu zaujať všetkých ľudí. Keď sa prechádzajú po ulici, možno  dnes zaujali aj vás. Pre niektorých sú mimozemšťania, iní ich uznávajú.

 

Zaujímavé aké a koľko odlišných názorov sa môže stvoriť len nejakým extravagantným kúskom. Stále sa nájdu ľudia, ktorí budú proti tomu čo uznávate a tiež sa nájdu ľudia, ktorí vás budú preto uznávať.

Výber voľby je na však len na vás. Najdôležitejšie je ak sa to páči hlavne vám. Dôležité predsa je cítiť  sa v oblečení pohodlne a sexy, až potom  treba vnímať reakciu okolia.

 

Mojím najobľúbenejším kúskom sú šaty. 

Elegantné, letné, minišaty, dlhé šaty všetky má dokážu zaujať, ak vidím na internete šaty, ktoré sú elegantné, ale dajú sa použiť aj na bežné nosenie na každý deň, hneď po nich pokukujem, veľmi rada využijem aj akcie, niekedy ma dokáže sklamať ak už vidím, že sú vypredané. Tu asi platí, kto zaváha ten to nemá a nebude mať. Ale „nevešám“ ani vtedy hlavu, veď dnes mám toho na výber až, až. Aj vy predsa :) 

 

 

 Dnes mi odpovedz na otázku. Si dnes šťastný? Aké šaty by si si z ponúkaných vybrala? Ideš len tak nakupovať, lebo máš smutný deň.A ako vieme nakupovanie je pre niektoré ženy terapia :) 

Takže ktoré ? :) 

 

autor: Iwelline 

 

 

 

Kontakt

V prípade otázok, spolupráce, alebo len tak mi napíšte na: kontakt@svetmodernejzeny.sk

 

 

Vyhrala som krásne 5 miesto a nominovaných z tejto kategórie bolo až 116 blogov. Veľké ĎAKUJEM !