Jarné kabáty my ženy zbožňujeme!

28.02.2015 15:10

Aký jarný kabát si obliecť túto sezónu? 

Tak a pomaly už začíname "odľahčovať" náše šatníky. Ja osobne jarné kabáty, "jarníky" a koženky zbožňujem. Žena sa cíti v jarnom outfite „ľahšia“ a veselšia.  Ak si všimnete ulice sú zrazu plné farebnejších outfitov .V zime také farebné určite nie sú. 

 Počasie ešte  ani dnes nie je najideálnejšie, ale ženy si už vyhľadávajú kamenné obchody, alebo e-shopy a striehnu na farby ako sú žlté, mentolové, ružové, cyklámenové, červené, zelené.  Krásne pastelové farby sú čoraz viac obľúbenejšie. Asi preto, že ak človeka stretnete v takej pastelovej farbe zdvihne vám to náladu.Mezi významné kúsky patrí aj Oversized . Jeho strihy su taktiež trendy. Ide o neforemné strihy, ktoré  sú odlišné. Asi preto sú taktiež veľmi obľúbené, lebo sa líšia od ostatných trendov. Veľmi obdivovaným kúskom sa stal aj kardigán. 

Trenčkot

Patrí medzi elegantné jarné kabáty a hravo nahradí zimný kabát. Je elegantný a pôsobí veľmi prijemne do práce, alebo aj na výnimočnejšie udalosti  napr. pod šaty. Veľmi pekne sa skombinuje s elegantnými topánkami, šatkou a môžete sa vybrať aj na pracovný pohovor. 

 

Roztrhané jeansy sa opäť vracajú do módy. Hodia sa nielen k športovej bunde, ale aj  k rôznym farebným koženkám. Sú vhodné na bežné nosenie, ale napr. na pracovný pohovor a dôležitejšie životné udalosti nie sú ideálnou voľbou. Myslím si, že ak si ich oblečiete aj na rande určite tým nič nepokazíte. Samozrejme ich môžete skombinovať s niečim elegantným a určite zažiarite. Nezabudnite ani na masívny náhrdelník a obľúbenú kabelku a už len vyraziť :-) 

 

Dnes sa pýtam akej farby ste si kúpili jarný kabátik (a, b, c, d, e, f, g, h ) ? Ak ho ešte nemáte akej farby si plánujete kúpiť? :-) Ja striehnem po žltej farbe, alebo mentolovej :-) Verím, že sa mi podarí niekde ten môj vysnívaný kúsok kúpiť. V ktorom obchode nakupujete najradšej? :-) 

 

Krásnu sobotu želám všetkým mojim čitateľom! :-) A usmievajte sa  :-) 

autor: Iwelline 

 

Kontakt

V prípade otázok, spolupráce, alebo len tak mi napíšte na: kontakt@svetmodernejzeny.sk

 

 

Vyhrala som krásne 5 miesto a nominovaných z tejto kategórie bolo až 116 blogov. Veľké ĎAKUJEM !