Hodnoty života máme v sebe po celý život!

01.11.2014 17:05

Ak si nespokojný so svojím životom, zmeň ho, hneď teraz! 

Nedávno na prednáške jeden múdry, nemenový docent povedal: „Keby som vedel čo bude v živote moja hlavná hodnota, žijem inač. Bol som riaditeľ školy, nechal som tam dlhé roky svojho trápenia, moje deti mi vyrástli, ani neviem ako rýchlo to ubehlo. Neužil som si ich naplno. V škole mali pred nedávnom veľkú slávnosť a na mňa si nikto, už nikto nespomenul. Ani ma nepozvali. No moje deti pri mne stoja stále.“ 

 

Taká jednoduchá veta a tak veľa múdrosti. Myslím, že sa to dotýka každého jedného z nás, veď všetci niekam utekáme, smerujeme a niekedy ani nevieme kam. Žijeme pre peniaze, pre kariéru, pre múdrosť, pre rodinu? Prečo vlastne? Prečo si to neuvedomíme, kým máme ešte čas, prečo si to neuvedomíme, keď nám starší vravia: „Dáš na moje slová“.

 Čas uteká, starneme, veľa hodnôt si uvedomujeme, žiaľ niekedy neskoro, no vždy lepšie ako nikdy...

 

Život je rýchly, ale rodina je základ. Koľko ľudí čaká na piatok, už v nedeľu a presne tak len niektorí žijú svoj život. Čakajú na piatok a zabúdajú, že aj štvrtok môže byť krásny. Náš učiteľ je, ale každý jeden náš deň, či ho prežívame, alebo žijeme. Či si to uvedomujeme je už v našich rukách. Preto máme presne 24 BOŽÍCH HODÍN, KAŽDÝ DEŇ! Ja som si tiež len nedávno začala uvedomovať, že rodina je miesto, kde mi pomôžu, keď ma sklame láska, keď ma sklame kamarátka, keď ma sklame svet, keď sa sklamem sama. Keď padnem a neviem vstať.  Ja osobne neviem ani opísať to slovo ĎAKUJEM. Skúste objať ľudí, ktorí sú Vám najbližší a dať pocítiť, čo všetko pre vás znamenajú, kým je ešte čas. Hlavne teraz, keď sú rodiny spolu a pripomínajú chvíle s ľudmi, ktorí už nie sú medzi nami,ale v srdciach ostanú navždy. Modlíme sa a odpúšťajme .

Ani tí "hore" nie sú sami, majú nás a my ich. 

 

Ktoré šaty by si chcela mať teraz v skrini? :-) 

 

autor: Iwelline

 

 

Kontakt

V prípade otázok, spolupráce, alebo len tak mi napíšte na: kontakt@svetmodernejzeny.sk

 

 

Vyhrala som krásne 5 miesto a nominovaných z tejto kategórie bolo až 116 blogov. Veľké ĎAKUJEM !