Čo v mojej kozmetickej taštičke nesmie chýbať?

15.09.2015 13:59

 

Ako správna žena aj ja milujem kozmetiku. Keď som bola mladšia zaujímal ma nanajvýš rúž :-)  Neskôr, čím je žena (dievča) staršie, tým viac sa chce páčiť a tak hľadá rôzne možnosti a alternatívy ako to dosiahnúť. Dnešné dievčaťa, hlavne tie mladšie v období puberty majú množstvo možností ako byť trendy a in. Má to svoje výhody aj nevýhody. Presne preto, že si dievčatá vytvárajú blogy, videa aj v takom veku kedy som ja riešila hry ako sú „krvavé poleno“, húsky, húsky poďte domov, skrývačky a pod. Nikoho tým nechcem samozrejme uraziť, je to hlavne dnešnou dobou. Len škoda, že sa na to len prizeráme. Keď sa niekedy poobzerám okolo seba, mladšie dievčatá vyzerajú staršie ako ja. Neviem kde sa ponáhľajú. Nie som zástancom toho, že nemajú chodiť namaľované. Len niekedy je menej viac. A taktiež verte mi, že raz budete chcieť vyzerať mladšie, no už to nebude možné :-) 

 

Základný obsah mojej kozmetickej taštičky 

Je to základných 5 vecí. Make-up, podkladová báza, rúž, špirála, korektor. Tieto produkty mám stále v kabelke. Sú mojou súčasťou každý deň.
 
 

 

Podkladová báza. Čo to vlastne je?

Neuveríte, ale o podkladovej báze som sa dozvedela, keď som mala až cca 21 rokov. Čítala som časopis a náhodne som našla článok kde sa o nej písalo. Hneď som si to vygooglila a už sa stala súčasťou mojej kozmetickej taštičky aj ona.

Podkladová baza sa dáva pod make- up. Jej hlavným cieľom je, aby make-up vydržal na tvári čo najdlhšie a pekne ju  zvýraznil. S podkladovou bázou výdrží váš make up dlhšie ako obvykle a vy namiesto častého maľovania a pozerania do zrkadla stihnete viac činností v domácnosti, alebo v práci :-) Taktiež sa nanáša pod očné tiene. Veľmi vhodné využitie tejto bázy je napr. keď vás čaká náročný deň v práci, alebo výnimočná udalosť  ako napr. (stužková, svadba).  Make-up  pod ňou výdrží čo najdlhšie a vy sa nebudete musieť stresovať a hľadať vhodný čas  kedy sa opäť napúdrovať. Nanášanie: Podkladovú bázu nanášajte pod vyčistenú pleť. Ak ju už máte dôkladne vyčistenú naneste bázu po celej tvári /rovnomerne/. Nechajte pár minút pôsobiť a naneste váš obľúbený make - up.

Podkladové bázy kúpiš tu: https://www.dekorativka.cz/dekorativni-kosmetika/podkladove-baze

Make-up

Make-up je  kozmetický produkt, ktorý my ženy zbožňujeme. Samozrejme nesmieme zabúdať na to, že všetkého veľa škodí. Make-up dokáže zakryť naše ženské nedokonalosti. Veľmi dôležité je pri kúpe nájsť  hlavne svoj správny odtieň. Priznám sa, že ja mám niekedy problém nájsť  svoj správny odtieň a to som už vyskúšala mnohé značky aj odtiene. Najlepšie je pýtať sa v predajniach, kde si naozaj dávajú záležať na zákazníkoch a trpezlivo vám poradia. Make-up je ideálny pomocník aj počas našich ženských dní :-) Myslím, že to mnohé z vás poznáte a keď nie patríte k tým šťastnejším ženám :-) 

Testovanie  make-upu Som veľmi spokojná. Priznám sa, že takýto make-up som skúšala po prvýkrat a nie poslednýkrát. Nemám rada veľmi tekuté make-upy a tento tekutý nie je. Ráno, keď toho času nie je veľa sa mi rýchlo vstrebe, príjemne vonia a dokonca som trafila aj odtieň, ktorý mi ide k  mojej pleti, čo je veľmi dôležité. Nanášanie: Prstom, alebo štetcom nanesiem na miesta, kde zakryjem svoje nedokonalosti. Vôňa je taká neutrálna/ príjemná. Na tvári vydrží cca 8 hodín. 

 

 

 

Make-up kúpiš tu: https://www.dekorativka.cz/dekorativni-kosmetika/make-up

Korektor

Korektor je vyvinutý pre malé nedokonalosti na našej tvári. Taktiež treba vybrať správny odtieň k vašej pleti. Cez leto stačí korektorom prejsť po nedokonalostiach, ktoré vás na tvári trápia. K  moru, na dovolenku je korektor dokonalým pomocníkom, ktorý zakryje všetko čo má a pleť nezaťažuje. Je praktický a nájde si svoje miesto aj v tej najmenšej kozmetickej taštičke. Na toalete býva naozaj dokonalým pomocníkom, kedy sa žena chce znovu prepúdrovať a nalíčiť. Zakryje akné a vyrážky, dokonca veľmi dôkladne. 

 

Špirála

Špirálu pozná mnoho žien. Je to naša rýchla pomocníčka, hlavne ráno, ktorá nám vytvorí tie najkrajšie mihalnice. Najlepšie na tom je, že prácu so špirálou zvládne aj "beuty - laik". Krásne predĺži mihalnice a dodá očiam ženskú krásu a pôvab. Ja si už neviem predstaviť ani deň bez špirály :-) 

Testovanie špirály po cca 2 týždňoch. Zvýrazní a predľži mihalnice počas celého dňa, príjemná vôňa, rýchle sa vstrebe na mihalnice, krásne zvýrazní oči. Farba: čierna. Výdrž: po celý deň :-) 

 

Špirálu kúpiš tu: https://www.dekorativka.cz/dekorativni-kosmetika/rasenky

 

Rúž

Rúž je sexi zbraň mnohých žien :-)  Treba vyberať hlavne ten, ktorý výdrží čo najdlhšie na perách. Aj tu platí staré známe "porekadlo" radšej  viac zainvestovať do kozmetiky a mať dokonalé pery po celý deň, ako menej a rúž  sa v priebehu dňa úplne na perách vytratí. 

Tento rúž som testovala cca 3 týždne a neviem si ho vynachváliť. Dokonca aj, keď prídem domov z práce ešte od rána ho mám na perách. 

Jeho plusy:  krásna vôna aj chuť, excelentný dizajn, dlho vydrží,  pery nevysušuje.Vhodný na každý deň, alebo výnimočné udalosti kde chce každá žena zažiariť. Okrem ružových odtieňov mám rada aj červené a tmavšie ružové farby. Niekedy si počas dňa striedam rúž spolu s leskom.  Ak ich správne nakombinujete dokážu mať kúzelný výsledok :-) 

 

 

Celú ponuku rúžov a leskov nájdeš tu: https://www.dekorativka.cz/dekorativni-kosmetika/rtenky. V ponuke nájdeš krásne sýte farby. Príde si na svoje extravagantná, ale aj jednoduchá milovníčka týchto kozmetických skvostov :-) 

 

E-shop dekoratívka.cz 

- rýchle dodanie: ČR aj na SR
- jednoduché nakupovanie cez web, krásny dizajn
-rýchla e-mailová komunikácia 
- mnoho recenzii od blogeriek
- ku objednávke dostanete balíček cukríkov ( veľmi milé, takáto maličkosť poteší každého skromného zákazníka :-)) 
- naozaj veľký výber kozmetiky
- prídu si na svoje dievčatá v mladšom veku, ale aj dámy v staršom veku
 

autor a foto: Iwelline 

 

Kontakt

V prípade otázok, spolupráce, alebo len tak mi napíšte na: kontakt@svetmodernejzeny.sk

 

 

Vyhrala som krásne 5 miesto a nominovaných z tejto kategórie bolo až 116 blogov. Veľké ĎAKUJEM !