Ako zvládnuť cestovanie v lietadle.

25.08.2014 11:13

Let, letím, letíme! 

Cestovanie je pre mnohých ľudí stresová situácia. Ak si predstavíme, že máme niekde „nehybne“ sedieť aj tri- štyri hodiny tak nás zamrazí. Niekto si pribalí knihy, tajničky, vtipy. Druhí to nechajú na svoje myslenie. Sadnú si a premýšľajú. V duchu riešia otázky o živote, správne rozhodnutia. Až nakoniec v hlave riešia „nesmrteľnosť chrústa“.  Existuje aj ďalšia skupina ľudí. Ti zoberú vankúšik a cele hodiny spia. Niekedy možno najideálnejšia voľba. Len čo ak sa vám práve nechce spať?

Keď som ja letela v lietadle bolo to niečo úžasné. Mala som pripravený saco (pre istotu). Ľudí čo leteli som sa pýtala a oni mi ho odporúčali. Keď lietadlo začalo štartovať nemala som v bruchu motýle, ale bála som sa. Mala som v sebe taký hrôzostrašný pocit. A keď mi letuška oznámila, že v prípade hrozby a nečkanej situácie lietadla si mam pozrieť ako postupovať mala som na tvárí farbu od fialovej až po bledú. Ušlo sa mi práve sedadlo kde by so viac menej mohla pomôcť ak by sme havarovali. Len som si pomyslela „Pane Bože môj prosím Ťa nech sa táto situácia sa nestane“.

 A viete čo? Zbytočne.

Neuvedomovala som si síce, že ak spadneme aké všetky dôsledky sa môžu stať. Ja som si let naplno užívala. Keď ste niekde tam hore zmení sa vám aj myslenie. Zrazu zabudnete na problémy a len tak sedíte a pozeráte cez malé okienko. Sem tam som sa zamyslela ako keby som bola v nebi. Nikde nič len krásna obloha. Zrazu som si neuvedomovala, že sa môže niečo zle stať. Let som si užívala. A viete čo? Ak by sa letenky nepohybovali v takej cene letela by som s radosťou každý deň. Niekde tam hore po par minútach pocit strachu upadne a vy sa tešíte na plán vašej cesty.

Užitočné rady:

1.Pribalte si niečo pohodlne. Zabudnite na svoj výzor, tým nechcem povedať, že mate isť v pyžame.

2.Stale si precitajte podmienky cestovnej agentúry.

3.Pozor na kg vašej  cestovnej a príručnej batožiny. Môže sa stať, že niektoré veci vám vyhodia.

4.Ziadne zbrane a drogy ( tak myslím, že bod číslo 4 každý chápe)

5. Ak cestujete sám pozorne sledujte cestujúcich. V prípade nejakých nejasností sa „sledovanej“ osoby môžete opýtať na hocičo. Aspoň ja som to tak robila. Tu nemyslím, že danú osobu budete špehovať tak, že sa bude báť čo jej chcete ukradnúť. Ja som narazila len na príjemných ľudí. Možno som im kladná divne otázky, ale v danej chvíli chcete let „prežiť“. A výhovorka letím prvýkrát a sama vás stále zachráni. Aj vtedy, keď práve prvýkrát neletíte J

6.Budte ostražití. Z bezpečnostných dôvodov sú na letiskách aj prísne pravidla. Ak ich nedodržíte môže sa stať, ze neodletíte. Ak som vám týmto článkom nahnala strach nechcela som. Len viem, že to tam nie je trhovisko a ak sa budete správať ako vyžadujú dorazíte bezpečne do cieľa.

Ide pozrieť kamarátku do Anglicka. Letíš sama. Priateľ/ manžel  ostáva doma. Ktorú variantu si vyberieš? 

autor: Iwelline

Kontakt

V prípade otázok, spolupráce, alebo len tak mi napíšte na: kontakt@svetmodernejzeny.sk

 

 

Vyhrala som krásne 5 miesto a nominovaných z tejto kategórie bolo až 116 blogov. Veľké ĎAKUJEM !