Aj v šatníku je ukrytá naša osobnosť!

31.03.2015 21:27

Očarujúca žena! 

Snom každej ženy je pozrieť sa ráno do šatníka a nepovedať si „čo si zase dnes dám na seba“. Každá z nás túži byť obdivovaná a aspoň z času na čas povšimnutá. Aj zadané ženy túžia byť krásne a povšimnuté svojim okolím. Sú rôzne typy žien. Niektoré by dokázali za krásne oblečenie minúť aj celú výplatu, iné sa pri nákupoch tak "nevyžívajú" a nakupujú s chladnou hlavou :-) Asi aj v týchto prípadoch je najlepšie vybrať si zlatú strednú cestu.

Ja osobne si myslím, že každá žena sa má vedieť pekne obliecť a ukázať svoj vkus a štýl. Avšak stále budem zástancom  nech si každý oblečie čo sám uzná za vhodné. 

Nikde nie je napísané, že krásne oblečenie musí stáť nekresťanské peniaze, to všetko je už na šikovnosti žien a kombinovaní ich obľúbených kúskov. V neposlednom rade obdivujem módne blogerky. Niektoré dokážu zo smiešnych kúskov vyčarovať dokonalý outfit. Ja na to sama však guráž nemám a nerada vytrčám z davu. Minule som si objednala topánky na opätku zo zahraničia. Boli extravagantnejšie tým, že mala vyšši opätok ako bežné topánky. Myslím, že mi na ne pozerala asi celá škola a ešte aj vrátnik. Verím, že raz aj my /Slovensko/ dospejeme do štádia ako je napr. Anglicko. Tam aj keby som mala zimnú vetrovku, elegantné šaty a kanady tak nezaujmem okolie. Tu by som už bola v novinách. V Anglicku sa mi tá odmeranosť ľudí veľmi páčila. Niektoré  outfity boli tak extravagantné až som sa musela nenápadne pousmiať. No tie ženy mali môj menší obdiv. Taká "módna voľnosť" u nás nie je. Sme veľmi ovplyňovaní médiami, ľudmi, časopismi dokonalých postáv žien. Škoda, možno raz. 

 

Móda sa každý rok mení. 

Niekedy sa staršia móda vracia späť. Vo väčsine prípadoch sa z toho poniektoré tešíme, poniektoré nie. Ruku na srdce milé žienky ak by som sa spýtala vašich manželov či s vami chodia radi nakupovať. Aká by bola ich odpoveď? :-) Spýtajte sa ich dnes na to :-) Možno samé budete prekvapené z ich odpovedí. Pre lásku sa trpí a obetavý manžel pre ženu dokáže spraviť aj nemožné. Bez nás by mali muži aj tak nudný život :-) Ja to stále opakujem. Ešte, že nás majú :-) 

Dnes vám predstavujem značku MY77. Poznáte ju? :-) Možno vás zarazia vyššie ceny, ale nepodliehajte panike. Sú vyrobené kvalitne a niektoré kúsky sa vypredajú rýchlosťou svetla. Pri tejto značke sa nestane, že ten istý kus oblečenia bude mať každá žena na ulici. Nájdete bundy, šaty, maskáčové skvosty, ktoré sú dnes veľmi obľúbené, dámske tričká, súpravy, kabelky. Tento eshop ponúka naozaj veľký výber dámskeho oblečenia

 

Ja ako žena obľubujem hlavne šaty. Dokázala by som ich mať v šatníku od krátkych po dlhé, od farebných po tmavé farby. Obľubujem hlavne elegantný štýl. Nezakladám si zase len na móde, v živote sú dôležitejšie iné hodnoty, ale nie nadarmo sa hovorí „šaty robia človeka“, lebo to tak skutočne je. Každodenne sa stretávame s ľuďmi, (známymi/ neznámymi), ktorí si o nás vytvárajú nejaký dojem, názor, vytvoria určitý „postup“ ako sa k nám budú správať pri ďalšom stretnutí. Oblečenie by malo vystihovať našu osobnosť a úctu k sebe samej.

 No nikdy však nepohrdájte ľudmi ani inými ženami, možno sa naozaj snažia obliekať ich osobnosti a podľa svojích možností. 

Koľko šiat máte približne v šatníku vy? Poznáte značku MY77? :-) 

 



 

autor: Iwelline
foto: všetko nájdete na www.my77.sk 


 

 

 

 

 

 

 

Kontakt

V prípade otázok, spolupráce, alebo len tak mi napíšte na: kontakt@svetmodernejzeny.sk

 

 

Vyhrala som krásne 5 miesto a nominovaných z tejto kategórie bolo až 116 blogov. Veľké ĎAKUJEM !